Friday 27 September 2013

HEBREW

האו"ם שלא אשם על ידי 22:31 ליקוי נפשי

יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

ארגון האומות המאוחדת בריאות עולמית לא יורשע, פגיעה נפשית הוא משפט בינלאומי
הוצאה לפועל R V אלכסנדר מרסל אנדרה סבסטיאן BARKER
[2011] ACTSC 214 (30 נובמבר 2011)












פסק TEMPORE EX









מס '139 SCC של 2009

שופט: היגינס CJ
בית משפט העליון של המעשה
תאריך: 30 נובמבר 2011
בבית המשפט העליון)
מס '139) SCC של 2009
טריטוריית בירה אוסטרלית)


R

v

הוצאה לפועל בארקר מרסל אנדרה סבסטיאן אלכסנדר








סדר

שופט: היגינס CJ
תאריך: 30 נובמבר 2011
מקום: קנברה

הורה בית המשפט כי:

הנאשם אינו אשם בשל ליקוי נפשי.

MR גיל: המתחנן שהואשם לא באשמה. התאגדה בטיעון שהוא כפירה באשמה בשל ליקוי נפשי, במיוחד בשל תסמינים של נזק מוחי.
כבוד שופט: כן. בסדר.
MR גיל: בהסכמתו של חבר שלי בתחילתו של את הליכי המשפט, אני מכרז דו"ח על ידי גרהאם ג'ורג'.
כבוד שופט: כן.
MR גיל: כבוד השופט כבר יש את הדוח בחבילה של מסמכים שהגישו לכושר להליכי טיעון.
כבוד שופט: כן.
MR גיל: זה דו"ח מיום 29 באפריל 2011.
הכבוד שלו: כן, יש לי את זה.
MR גיל: אני מכרז אחד את הקבצים המצורפים הנזכרים בזה הכולל את מאמרו של מר Leeshman.
אדון לוטון: או התייחסות אליו.
MR גיל: הפניה למאמרו של מר Leeshman.
הכבוד שלו: כן, יש לי את זה. תודה.
MR גיל: באופן ספציפי הכבוד שלך יראה שד"ר ג'ורג' אומר: ". יש הוצאה לפועל מר אבחנה מבוססת של הפרעה נפשית אורגנית, כולל של הפרעת מצב רוח מאניה בהתמדה ההיפר בשיתוף עם שינוי האישיות וקשיים קוגניטיביים" אני מציין כי הדו"ח הוכן ביחס לכושר להתחנן, אבל אנחנו אומרים שזה מעלה את הנושא של ליקוי נפשי.
הכבוד שלו: ובכן, זה הוא נסיבות אובייקטיביות ומטרה שלשמה הוא מוכן שחשובה.
MR גיל: עם קבלת דו"ח זה ולפני תחילתו של כל המשפט, אני שואל את הכבוד שלך להישאר ההליך באופן קבוע.
כבוד שופט: על סמך מה?
MR גיל: על הבסיס כי חל עיכוב מוגזם בהליכים.
כבוד שופט: עיכוב בלתי סביר אני חושב שהוא המונח.
MR גיל: היישום מורכב בהסתמכות על סמכותו של ר V קארה סלי מילס [2011] ACTSC 109 ("מילס") ואת הזכות שהוקנתה על פי ארגון Human Rights Act 2004 (ACT) ("חוק זכויות אדם") כפי שהוכר על ידי כבוד השופט במילס.
הכבוד שלו: זה בהחלט זה.
MR גיל: אנו מכירים בעובדה כי מקרה זה אינו כרוך בעיכוב שראה במקרה של קארה מילס. העיכוב במקרה שלה היה הרבה יותר חמור עיכוב.
כבוד שופט: מחפיר, כן. יש גם את שאלת ההשפעה על הגינותו של ההליך.
MR גיל: במקרה 'הגב' מילס, לעזור, הכבוד שלך ציין שיש הרחבה לשיפוט המשפט המקובל שאפשרו מתן שהות, בכך שלא היה הכרח למצוא גורמים אלה נפוצים אחרים למשפטים אשר בעבר נדרשו בגלל זכות טיעון תחת חוק זכויות האדם.
בעיה המסוימת שאנחנו אומרים כאן מתעורר בניגוד למילס, היא שמילס מעורב בעבירה חמורה יחסית ביחס לסחר בסמים. אז העבירה שהובאה בפני כבודך היום אינה נופלת לתוך הסוג של קטגוריה. גם אם הוא לא מסווג כעבירת טריוויאלי, היינו אומרים כי בתכנית הכוללת של עניינים זה הוא עבירה קלה במובן זה שהפרשת העבירה עצמו היא לא בהוראה החמורה ביותר בסדר גודל ובפרט ---
הכבוד שלו: אני זוכר שפטרתי את תשלום ביחס לאדם אחר, מר רוברטסון אני חושב שקורא לו, שסבל מבעיות נפשיות רבות. אני דחינו אותו על הקרקע של מה בכך יחסי, תחת חוק הפשעים 1914 (CTH) כמובן.
MR גיל: ובכן, זה גם נזק לסוג עבירת רכוש.
הכבוד שלו: כן, זה הוא.
MR גיל: אבל כשמסתכל על היקף רכוש מה נזק הקיף ---
הכבוד שלו: ובכן, אני חושב שאני צריך לעבור עוד על כך.
הוצאה לפועל MR: תסלח לי, הכבוד שלך. האם אנו יכולים לבקש למכרז מגנת כרטה לתקופה של זמן עד שמשפטו קורה?
כבודו: לא, אנחנו לא צריכים את מגנת כרטה, זה כבר בוטל.
הוצאה לפועל MR: אבל הכבוד שלך ---
הכבוד שלו: זה כבר בוטל. קח את מושב.
הוצאה לפועל MR: אבל הכבוד שלך, את החוקה בריטית היא גם כן.
כבודו: עדיין בטל.
הוצאה לפועל MR: אנחנו לא בטלנו את זה עדיין, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: כן, יש לנו. להמשיך.
MR גיל: אז הכבוד שלך צריך להיות שמירה על מקרה לרשותך.
הכבוד שלו: כן, יש לי.
MR גיל: אין לי התנגדות לכבוד שלך רואה שמקרה הצהרה.
כבוד שופט: כן. ובכן, אני מניח שיהיה לסמוך עליו בכל מקרה במקרה, מר גיל.
MR גיל: זה. אין צורך להתקשר פרנקים מר.
הכבוד שלו: אתה יכול לתת לי עותק נוסף? יש כל כך הרבה ניירות בקובץ עכשיו. אני חושב שקראון יוותר כי עובדות אלה היינו תוקמנה למעט ---
אדון לוטון: כן, יש מחלוקת קטין על המנגנון.
הכבוד שלו: כן, אני מבין.
אדון לוטון: יש חילוקי דעות פוטנציאל גדולים המקיפות את הנסיבות שהובילו להוצאה לפועל מר לפעול באופן כזה.
כבודו: לא, אני מבין את התפיסה שלו היא שהוא בנה את המבנה שהותקף והוא חשב שהוא זכאי להגן על עצמו בגין אותה, או להגן על המבנה, אם תרצה. בחוק שלא לרוץ.
MR גיל: אין ספק שהיבט של ההגנה שלו הוא האמונה של זכאות לפעול באופן שבו הוא פעל.
הכבוד שלו: כן, אני מבין את זה. כמו שאני אומר, שלא היה מתקבל כעניין של החוק, אבל זה הייתי נראה כמו שנוצר על ידי מצב נזק המוחי האורגני שלו.
MR גיל: כן. כן, וזה הולך לקריטריונים תחת הליקוי הנפשי.
כבודו: אני היה מתקשה בדחייה שאני חושב.
MR גיל: המשמעות של זה על הבקשה לעיכוב היא שכאשר מסתכל על מהות העבירה ואחד מסתכל על טבעו של הנאשם, העבירה עצמו אינה נופלת במידת העצמה שראתה באחד מקרה מילס.
כבודו: לא, אין זה נכון.
MR גיל: משמעות שמצדיק עיכוב פחותים ממצא שחל עיכוב בלתי מוצדק בגלל אופי העבירה שהובאה בפני בית המשפט.
כבודו: אני חושב שבשים לב להיסטוריה של העניין, על איזון, אני לא חושב שמקרה זה לשהייה הוא עשוי.
MR גיל: ככל שבית המשפט רוצה.
כבוד שופט: מר לוטון.
אדון לוטון: כבוד שופט, האם אנחנו מציינים דו"ח כי של ד"ר ג'ורג' כמוצג?
הכבוד שלו: לא, אני לא צריך, אבל אני יכול לעשות זאת.
אדון לוטון: כן.
כבוד שופט: בסדר, אתה רוצה שאני אציין כי כנספח 1?
אדון לוטון: תודה, הכבוד שלך.
נספח 1 - הדו"ח של ד"ר ג'ורג'
כבוד שופט: כן.
אדון לוטון: במונחים של שמירה על המקרה, כמו שאתה כבר אמר יש מחלוקת על העובדה שאני ---
הכבוד שלו: כמה פרטים.
אדון לוטון: והחבר שלי עושה עם לחקירה נגדית בקצרה פרנקים מר.
כבוד שופט: כן.
אדון לוטון: אני אקרא אותו עכשיו ואז אני מבין שהחבר שלי יכול לקרוא כמה ראיות מהוצאה לפועל מר בגין לנושא של ליקוי נפשי.
MR גיל: אני אעשה את יישום פראסאד ראשון, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: כן, טוב שעשוי להיות מתאים בנסיבות העניין, נספח 1 נתון.
אדון לוטון: כן.
כבוד שופט: בסדר, בסדר. להמשיך.
אדון לוטון: תודה, הכבוד שלך. אני קורא לפרנקי ג'רלד.
הוצאה לפועל MR: כבוד השופט, אם אתה קורא לי שאני יכול לתת לך לדעת מה קרה, כמו גם אם ארצה.
כבודו: שהוא בסדר, שאנחנו לא צריכים את ההוצאה לפועל מר את זה כי אני לא חושב שיהיה מאוד מחלוקת על זה.
הוצאה לפועל MR: טוב שהוא בא לבית שלי בהזדמנויות רבות עם המפתחות.
הכבוד שלו: בסדר. תירגע, להיות בשקט ואנחנו פשוט לא תשמעו את הראיות ראשונה.
הוצאה לפועל MR: תודה לך, הכבוד שלך.
הפרנקים DAVID ג'ראלד, אישר:

בדיקה ראשית על ידי מר LAWTON

אדון לוטון: אדוני, האם אתה יכול לספר לבית המשפט את שמך מלא פרנקים --- ג'רלד דוד?.
ואתה מועסק כעובד סוציאלי במרכזה של קנברה הגברים? --- אני מועסק כמנהל המרכז כן של הגברים,.
ובגין לעניין בפני בית המשפט שאתה מודע לכך שאתה כאן כדי לתת עדות היום על עניין הכרוך בהוצאה לפועל מר שהתרחש ב -30 בינואר 2009? --- נכון.
וביום שסיפקת הצהרה בכתב יד למשטרה על מה שאתה ראית באותו יום? --- נכון.
ואתה חתם על הצהרה כי בציינו על צד הטוב ביותר של היכולת שלך את תוכנו של המשפט היו נכון ושאתה מוכן לתת עדות עליהם בבית המשפט? --- נכון.
אני אראה לך ראשית מסמך זה, אדוני. אתה יכול רק לאשר שזה צילום של ההצהרה שנתת באותו יום, וזה כולל את החתימה שלך בסוף המשפט? --- זה, ושהיא עושה.
ויש לך את הזדמנות לקרוא כי בתקופה האחרונה יחסית? --- כן, קראתי אותו היום בבוקר.
ולמיטב זכרונך את התוכן נכון? --- כן.
תודה. אני מכרז הצהרה כי, הכבוד שלך. אני גם אמסור את עותק מודפס של הדוח שהוקלד שבועיים מאוחר יותר.
כבודו: אין שום התנגדות?
MR גיל: לא, אין שום התנגדות לכך, הכבוד שלך.
כבודו: שיהיה נספח 2.
נספח 2 - המסר של ג'רלד פרנקים

MR גיל: רק תן לו כבוד הזדמנות לקרוא כי הצהרת מר לוטון.
הכבוד שלו: כן, יש לי לקרוא את זה.
אדון לוטון: כן תודה. רק כדי להיות ברור, מר פרנקים, המכונית שאתה נוסע באותו היום היה בבעלותו של מרכז קנברה הגברים? --- נכון.
ולך לא לתת למר רשות הוצאה לפועל כדי לגרום נזק למכונית באותו יום? --- לא, אני לא.
כלומר על כל השאלות שיש לי, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: תודה לך. רק אחד לפני שאתה מתחיל מר גיל. אני מבין שהייתה הצהרה על ידי הוצאה לפועל מר להשפעה שאתה יכול לשלוח את החשבון לנאמן שלו. האם אתה עושה את זה? --- כן, עשינו, כן.
זה היה נפרע? --- באמצעות חברת הביטוח.
כן, וזה היה נפרע? --- כן, כן.
תודה. כן, מר גיל.
חקירה נגדית על ידי מר GILL

MR גיל: כן, תודה לך, הכבוד שלך. פרנקים מר שהיו חוכר ראש הבית הזה, האם זה נכון? --- נכון. מרכז קנברה הגברים הוא חוכר הראש, כן.
ומתי זה היה, כי המרכז לקנברה גברים הפך לחוכר ראש הבית, בערך? --- לפני כ -12 חודשים לזה, זה היה אולי קצת פחות.
ועשה את זה אחרי איזשהו התדיינות על האם או לא הוצאה לפועל מר יינתן בית? --- התהליך כפי שאני זוכר זה היה שהוצאה לפועל מר הייתה תחת איום של גירוש מחוק הדיור וחוק הדיור התקרב המרכז של קנברה הגברים וביקש שלנו אם יהיה מוכן לספק אפשרות לינה להוצאה לפועל מר בקהילה, שאליו הסכמנו.
קצת סדר שנעשה על ידי מר Anforth על מתן בית להוצאה לפועל מר היה? --- אני לא זוכר.
האם אתה זוכר את ההוצאה לפועל מר מדבר איתך על מר Anforth עושה כדי לו לקבל בית? --- לא באופן ספציפי.
בזמן אירוע זה היה שם ברמה גבוהה של קונפליקט בינך לבין הוצאה לפועל מר? --- בזמן האירוע? לא ברמה גבוהה בזמן האירוע.
ובכן תן לי לשאול אותך את זה. שהוצאה לפועל מר הביע חוסר ההסכמה שלו עם מרכז קנברה הגברים להיות על החכירה? --- כן.
והוא עשה את זה פעמים רבות? --- כן.
האם הוא מאמין, למעשה, שהיית אדם בחכירה? סליחה, הוא לא מצביע לך שהוא מאמין שהיית אדם בחכירה ולא במרכזה של קנברה הגברים? --- זה פרט שאני לא זוכר.
האם אתה מבקר בבית שמהעת לעת? --- כן.
האם יש לך מפתח לבית ש? --- כן.
האם הוצאה לפועל מר להביע לך שהוא לא היה מאושר איתך שיש לו מפתח שאפשרו לך כניסה לבית? --- כן.
הוצאה לפועל מר הביעה לך שהוא לא רוצה אותך להיכנס
בית? --- ללא רשותו, כן.
היו שם מקרים שבם אתה נכנס לבית בלי רשותו? --- לעולם לא.
הוצאה לפועל MR: התנגדות, כבודך. יש לי את הפתק כאן השאיר בבית שלי ---
הכבוד שלו: הוצאה לפועל מר, לשבת.
הוצאה לפועל MR: הוא משקר, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: זה לא תורך עדיין.
MR גיל: עכשיו, היה איזה סוג של הבנייה באזור השביל, היא שהזכות --- נכונה?.
והיו ויכוחים שם בין עצמך והוצאה לפועל לגבי האם מר שזקוק לפינוי? --- ביום.
והאם יש לך טיעון לפני שהזמן לגבי האם הוא זקוק לפינוי? --- לא על המבנה. על הערימה של אדמה.
נכון. ועשה לך לספק לו מועד אחרון לפינוי
פריט? --- אני עשיתי.
בסדר. ומה היה המועד האחרון? --- אני לא זוכר.
האם אתה אומר לו שהוא צריך כדי להסיר את המבנה עד סוף השבוע? אם אתה לא זוכר, אתה יכול להגיד שאתה לא זוכר? --- כן, אני לא זוכר.
האם אתה זוכר או אם לא אמרת לו כי בסופו של השבוע היה אמור להיות יום חמישי? --- אני זוכר שנתתי לו את הפרטים של הוראה שניתן לי. את התאריך המדויק, אני לא זוכר. היה ציר זמן שסופק על ידי, אני מאמין, חוק דיור.
אתה נראה עולה בהצהרה שלך שהוצאה לפועל מר עשתה איזשהו האיום לפגוע בך? --- כן.
האם זה מה שהתכוונת לומר בהצהרה שלך? --- כן.
בסדר. אני רוצה להציע לך שאתה לא נכון כאשר אתה טוען שהוא אמר, "שאני מרסק אותך"? --- אמרתי לו ששמעתי אותו מההוצאה לפועל מר ביום.
האם אתה מוצא את זה קשה לעקוב אחרי מה שהוא אומר? --- לא ממש. ישנם פעמים כאשר השיחה ממושכת וזה הופך להיות שונה. בשלבים המוקדמים, כאשר השיחות שלנו נמצאות במסגרת רגיעה נפשי, הוצאה לפועל מר יכול להישמע הגיוני במיוחד.
הם לא היו רגועים ביום המסוים הזה, הם היו? --- בשלבים הראשונים של השיחה, כן.
כמה מהר הם הופכים uncalm? --- כמעט מייד כשהוא קם והחליט לרדת ולגרום נזק לרכב.
זה היה אחרי שנתת לו הוראה על ההסרה של החומר? --- זה כמו על פי ההצהרה. אני דיברתי איתו על הסרת החומר, כן.
וזה היה גם בהקשר של חילוקי הדעות המתמשך שלו עליך שיש לו כדי להיכנס מה שהוא נחשב לבית שלו? --- לא, זה לא היה על זה בכלל.
כמה זמן הוא כבר לא מביע לך חילוקי דעותיו עליך להיות מסוגל להיכנס לביתו? --- כנראה כשישה חודשים. אולי קצת יותר.
עם זאת זמן זה היה, האם אתה מבחין כי להיות משהו שהוא יהיה מוטרד? --- כן.
אני חוזר לתקרית עם רכב החברה. אתה אומר שהוכנסו שני סלעים שונים דרך החלונות השונים? --- כן.
האם אני יכול להציע לך שזה היה סלע אחד לשים באמצעות שני החלונות? האם אתה מסכים עם זה?
הכבוד שלו: במילים אחרות, זה היה יכול להיות אותו הסלע שהוא הרים שוב אחרי שהוא --- --- שום פנים ואופן?.
MR גיל: זה יכול להיות --- זה בהחלט יכול להיות?.
הוא הציע מייד פיצוי בגין נזק שנגרם? --- נכון.
והוא הצביע לך איזו מטרה קשורה להיכנס לבית המשפט העליון, כאשר הוא עשה את זה? --- אני לא זוכר אותו אומר משהו על בית המשפט העליון. אני זוכר שהוא אמר, "עכשיו יש לי בעיה עם מרכז קנברה גברים".
הוצאה לפועל MR: התנגדות, הכבוד שלך, כי הוא כל כך כוזב. אני הייתי שם.
הכבוד שלו: בסדר. פשוט לקחת את מושב, הוצאה לפועל מר. אנחנו נבוא למקרה שלך בבוא העת.
הוצאה לפועל MR: אני רק רוצה שתדע שהבחור הזה משקר, או שיש לו דמנציה.
כבוד שופט: טוב, אנחנו נעבוד את זה מאוחר יותר.
MR גיל: הם כל השאלות שיש לי למר פרנק. תודה לך, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: תודה לך.
אדון לוטון: אין דבר נובע, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: תודה לך, מר פרנקים. אתה פטור.
וראיה נסוגה

הכבוד שלו: עכשיו, מר לוטון.
אדון לוטון: זה הוא העדות לקראון, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: אוקיי.
MR גיל: לפני תחילת פרשת ההגנה, הכולל הוצאה לפועל מתקשר מר, כבוד מעלתך, אני אומר שהחומר לפני שיש בה כדי להצדיק את זיכויו בלי לשמוע שום דבר נוסף. אני סומך על סמכותו של ר V פראסאד 23 SASR 161, שפשוט משקף את מה ש, כמובן, במקרה של כל משפט, כי ברגע שסוגר את תיק התביעה, מוצא למעשה זכאית לזיכוי אם הם לא בשלב ששכנע מעבר לכל ספק סביר באשר לאשמתו.
כבודו: הקרקע היחידה שעליו אני יכול לבסס את זה יהיה ליקוי נפשי.
MR גיל: בשלב זה, כן.
כבודו: אתה מבין מה ההשלכות של זה יהיה?
MR גיל: כן.
כבוד שופט: טוב, תן לנו רק לקחת את זה בצו. קודם כל, ליקוי נפשי אינו כולל נזק מוחי.
הוצאה לפועל MR: תודה לך, הכבוד שלך.
כבודו: שבהחלט מביא את זה בתוך מושג מסוים.
לאחר מכן אתה הולך לסעיף 28 לחוק הפלילי 2002 (ACT) ("חוק פלילי"). הוא ללא ספק, זה היה נראה לי, לא יודע את האופי והאיכות של ההתנהגות שלו. על פי דיווחיו של ד"ר ג'ורג', ייתכן שיש שאלה לגבי יכולתו לשלוט בה. זה נראה בהחלט כדי להתעורר.
MR גיל: אין ספק שזה נראה לי כסוג של הצדקה למעשיו.
כבודו: הוא בהחלט לא יהיה מסוגל להגיע להבנה עם מידה מתונה של תחושה או קור.
MR גיל: לא.
כבודו: הוא חשב כמובן שההתנהלות לא הייתה נכונה.
MR גיל: כן.
הכבוד שלו: אמנם באופן אובייקטיבי אתה לא יכול להסכים עם זה.
MR גיל: כן, הכבוד שלך.
כבוד שופט: מר וטון?
אדון לוטון: במונחים של סעיף 28 (1) (ב) לחוק העונשין וההסמכה בסעיף קטן (2) ---
הכבוד שלו: אני הולך לסעיף 28 (1) (ג).
אדון לוטון: האם אתה הולך (ג), הכבוד שלך?
כבוד שופט: כן.
אדון לוטון: חשבתי שאתה עוסק בסעיף 28 (1) (ב).
הכבוד שלו: סעיף 28 (1) (ב) זכה להתייחסות, אבל אני אומר ש( ג) נראה גם להיות מעורב.
אדון לוטון: כן. קשה גירושין. יש לנו ראיות להעמדה לדין. יש לנו את מה שבא לידי ביטוי על ידי פרנקים מר בכך שהיא נראית לו שהוצאה לפועל מר החליטה לנפץ את שמשות הרכב.
כבודו: אני חושב שהוא בהחלט היסק מוצדק. השאלה היא לא אם הוא עשה את זה, אבל מה שיחליט את הידע שלו על התנהלותו של wrongfulness היה ואיך שנגזר. זו הנקודה הראשונה. שנית, אם הייתה ההתנהלות בכל מובן של המילה יכולה להיות נשלט משמעותי.
אדון לוטון: אני טוען שהכבוד שלך, בשלב זה, במונחים של (ג), יכול להיות מרוצה במקרה התביעה שהוא יכול לשלוט בהתנהגות שלו. אבל אולי הבעיה שהכבוד שלך היה עדיין צריך לקבוע היא במונחים של סעיף קטן (ב), וההסמכה של סעיף קטן (2). בשלב זה, הייתי אומר לך הכבוד, כי בכל הנוגע ליישום שנעשה על ידי חבר שלי, הראיות היא לא כל כך חלשה מטבעו. היא חזקה למדי במונחים של הפעולות.
הכבוד שלו: אני לא עוסק במעשיו בעניין זה. אני מקבל שהפעולות של לנפץ את השמשות לא יתקיימו, וזה היה כנראה אקט של רצון מצדו של מר בהוצאה לפועל, כי הוא דחה את ההצעה, כי יש להסיר את המבנה שלו.
הוצאה לפועל MR: כבוד השופט, נתתי לו הזדמנות לנהוג במכונית שלו משם לאחר שהוא איים עליי ---
הכבוד שלו: אוקיי, זה בסדר גמור. אני לא מודאג לגבי סיכוי לנסוע משם.
הוצאה לפועל MR: הוא יכול היה מונע ממנו, כבודך. אני מHealesville, הכבוד שלך. זה מקום שבי שריפות לקרות, הכבוד שלך.
כבודו: אני לא רוצה לדעת על השריפות.
הוצאה לפועל MR: זהו רק כאשר השריפות היו קורים, הכבוד שלך.
כבוד שופט: אני רק רוצה להקשיב למר וטון לרגע.
הוצאה לפועל MR: כן, מגניב.
אדון לוטון: אני אהיה מאוד קצר, הכבוד שלך. אני מגיש על לקחים אלה הכבוד שלך הוא להגיע כי (א) ו (ג) אינן מתעורר לחיים אבל הבעיה עדיין נשארה ---
הכבוד שלו: אין ספק שאני מרוצה (א) לא עוסק. אני לא מרוצה, כי (ג) לא עוסק, אבל זה לא בא בחשבון. השאלה היא אם היא עוסקת. (ב) ומצד שני ---
אדון לוטון: (ב) היא אולי כנראה רלוונטי אחד, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: כן, זה הוא.
אדון לוטון: ואנחנו במאזן הסתברויות בסעיף קטן (5) מדברים. אני טוען שהכבוד שלך זקוק לשמוע משהו יותר לפני שמרוצה. כמובן שהקושי הוא שצריך להתגרש מהוצאה לפועל מר את מה שאמר בבית המשפט היום וימים אחרים. שאינו חלק מהראיות שהיו לפניך.
כבוד שופט: יש איזה ספק בכך. אני מעריך את הכבוד שלה, Penfold J, היה מדבר על זה בהקשר לטיעון. אבל בהחלט ביחס למשפט בפני חבר מושבעים, את התנהלותו של נאשם בבית המשפט היא משהו שחבר המושבעים יכולים לקחת בחשבון.
אדון לוטון: זה נכון, הכבוד שלך. אבל אני מניח שדברים שאני אומר ---
הכבוד שלו: עם הסתייגות מסוימת.
אדון לוטון: עם כמה כישורים ובהתחשב בעובדה שהמשפט החל רק לפני כ 20 דקות. מה שקרה היום בבוקר היה נפרד לזה.
הכבוד שלו: היה זה, כן.
אדון לוטון: אז ההגשה שלי תהיה שלמרות שיש תמיכה מסוימת לסעיף 28 (1) (ב) שמתעורר לחיים, כבודך היית צריך לשמוע משהו יותר לפני שהסתפק במאזן הסתברויות, כי זה כבר עשוי.
הוצאה לפועל MR: כבוד שופט, אני יכול לשים את עצמי על דוכן העדים וחקירה נגדי על ידי עורך הדין שלי בבקשה?
הכבוד שלו: לא.
הוצאה לפועל MR: או עורך דין.
כבודו: אני לא צריך את זה.
הוצאה לפועל MR: אני זוכר את הכל, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: מצוין. אבל במקרה הזה הבעיה שהועלתה היא האם סעיף 28 (1) (ב) לחוק העונשין עוסק ובין אם במאזן הסתברויות זה כבר נקבע, כי האדם לא כמשמעותו בסעיף 28 (1 ) (ב) יודע את ההתנהגות שלו הייתה לא בסדר. לשם כך אני לוקח בחשבון את הסעיף (2) המתייחס לעובדה כי: "[א] אדם אינו יודע ההתנהלות לא בסדר, אם האדם לא יכול להתווכח עם מידה מתונה של תחושה וקור רוח לגבי השאלה אם ההתנהגות, כמו נתפס על ידי אדם סביר, לא בסדר. "
לדעתי, הדו"ח של ד"ר ג'ורג', שכבר הגיש על ידי התביעה כנספח 1, יצדיק מציאת בקנה אחד עם סעיף 28 (1) (ב). זה בהחלט נראה לי שהראיות "מר הפרנקים עולות בקנה אחד גם עם זה. לא הייתה שום סיבה הגיונית למה הוצאה לפועל מר צריכה המכונית פגומה "מר הפרנקים. אני מעריך את ההוצאה לפועל מר אולי חשבתי שיש לו סיבה טובה. עם זאת, היא שהנקודה מאוד: כי לא היה היגיון במידה מתונה של תחושת קור רוח ועל שאלה אם התנהלות זו, כפי שניתן לראות על ידי אדם סביר, הייתה שגויה. למעשה, אני לא חושב שהוצאה לפועל מר אפילו הייתה יודע מה סטנדרטי שנועדה במצב הנפשי שלו.
אז מהסיבה הזאת אני מוצא שהוצאה לפועל מר היא לא אשם בעבירה מחויב על ידי סיבה של ליקוי נפשי.
אדון לוטון: כפי שהכבוד שלך רוצה.
הוצאה לפועל MR: האם אני יכול לתת את הסיבה בבקשה?
הכבוד שלו: יש לי הסיבות. אני לא צריך יותר.
הוצאה לפועל MR: אבל אני יכול לתת לך את הסיבה, הכבוד שלך?
כבוד שופט: לא כבר יש לי את זה.
הוצאה לפועל MR: האם אני יכול פשוט לקפוץ על דוכן העדים ולתת הסיבה?
כבודו: לא, אתה לא יכול.
הוצאה לפועל MR: אבל הכבוד שלך, אני יודע טוב מאוד שכאשר אנשים עומדים למות בשריפות ואני מאיימים עליי איזה בחור בטמפרטורת 43 מעלות ---
הכבוד שלו: ההוצאה לפועל מר, יש לי רק לציין שאתה לא אשם. לשבת.
הוצאה לפועל MR: אבל הכבוד שלך, זה לא הוגן.
כבודו: שמצאתי אותך לא אשם?
הוצאה לפועל MR: כבוד השופט, אני רוצה שתבין שאם הייתי נותן את התסמינים של נזק מוחי ---
הכבוד שלו: יש לי את זה.
הוצאה לפועל MR: ובכן כבודך, אני מתכוון, אם אני נתתי לך את זה ---
הכבוד שלו: יש לי את זה.
הוצאה לפועל MR: נהדרת שיש לך את זה. ואם יש לך את הדבר, שני המקורות שבם הוא מ, הספרים האלה ---
הכבוד שלו: שאני עושה.
הוצאה לפועל MR: אז הכבוד שלך, אולי כדאי שתשקול לשים את הסימפטומים של נזק מוחי בחוק דו"ח, כמו בהחלטה ---
הכבוד שלו: לא.
MR BAYLSIS: זו תהיה החלטת משפט מקובלת, הכבוד שלך, אז יש לו התסמינים של נזק מוחי.
הכבוד שלו: ההוצאה לפועל מר, עשיתי שהחלטה. ההחלטה היא שבשל ליקוי נפשי, שהוא כתוצאה מהניזק המוחי האורגני שלך, אתה לא אשם בעבירה זו.
הוצאה לפועל MR: אבל הכבוד שלך, אתה לא יכול שיש לך את הסימפטומים של נזק מוחי בכושר השיפוט שלך? אני מתכוון כמו ---
הכבוד שלו: רק שאני עשיתי.
הוצאה לפועל MR: אבל הכבוד שלך, אתה לא מקליד את מה שאני ---
כבודו: הוא כל בתמליל.
הוצאה לפועל MR: אבל אני לא קראתי את הסימפטומים של היכרות נגמרה, אטימות, חוסר רגישות, גובה של גורמים במצב רוח, באופוריה. הכבוד שלך ---
הכבוד שלו: יש לך עכשיו ציינו את כולם, הם כולם בתמליל.
הוצאה לפועל MR: האם אתה רוצה שאני אקרא לך את כל ארבע, הכבוד שלך, אז זה על שיא?
כבודו: אתה רק הזכרת אותם, הוצאה לפועל מר, זה הכל בשיא עכשיו.
הוצאה לפועל MR: אבל את כל הדף, אני לא קראתי אותו אליך, הכבוד שלך.
כבודו: אתה לא צריך.
הוצאה לפועל MR: אני מתכוון, הכבוד שלך, את האיש הטוב ביותר בהקשר זה הוא אביו החורג שלי, בסדר. אני רק צריך חוק דוח כדי להועיל לאחרים, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: אוקיי. מספיק. זה מספיק.
הוצאה לפועל MR: אז כבודך, אני מבין שאתה מסר את החלטה.
הכבוד שלו: אוקיי. עכשיו מה הוא הסדר הבא, מר לוטון.
אדון לוטון: כבוד השופט, יש לך החלטה מיוחד של פסק דין אינו חפה מפשע מטעם הליקוי נפשי. שתעייר את החטיבה 13.3 פשעי חוק 1900 (ACT) ("פשעי חוק").
הכבוד שלו: כן, ברור שמעצר הוא לא מתאים.
אדון לוטון: ובכן אני חושב שזה הוא עבירה חמורה שאינן בכל מקרה, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: אני לא בטוח בקשר לזה.
אדון לוטון: זה רק בסעיף 325 לחוק הפשעים.
MR גיל: 300 עסקות קטע עם עבירות חמורות.
הכבוד שלו: 300.
הוצאה לפועל MR: תודה לך, הכבוד שלך, להחלטה.
כבודו: שזה בסדר.
אדון לוטון: זה לא בעבירה חמורה.
כבודו: לא, זה לא, אתה צודק.
אדון לוטון: אז האפשרות היחידה שיש לו הכבוד שלך, לפי סעיף 328 לחוק העבירות, אתה יכול לעשות כדי שהוא לסמכות השיפוט של בית הדין האזרחי והמנהלי ACT ('ACAT').
כבוד שופט: כן.
אדון לוטון: אני מצטער, 328 מתייחס לבית המשפט שלום. זה סעיף 323, הכבוד שלך.
כבודו: שהוא צודק.
אדון לוטון: עכשיו בעצם עדיין יש לך כוח לעצור אותו במעצר.
כבודו: אני יכול לעשות את זה, אני יודע, אבל אני לא חושב שזה מתאים.
אדון לוטון: ההבדל הוא שאתה יכול להיזכר בעניינו של ניקולס V ר [2010] ACTSC 25 כי סעיף 324 הופך את ההנחה שהוא יהיה במשמורת.
כבוד שופט: כן.
אדון לוטון: אין חזקה כזו בסעיף 323.
כבודו: לא, אני מבין את זה.
אדון לוטון: הבעיה היחידה שאולי עשויים להועיל, הכבוד שלך, הוא לשמוע אולי - ואולי יש לי חבר כמה ראיות לאפקט הזה בכל מקרה - על מה ACAT עושה במונחים של הטיפול המתמשך של הוצאה לפועל מר. אתה ודאי זוכר מהליכים של הבוקר כי ד"ר ג'ורג' הביע חששות כי אולי הוא צריך להיות טוב יותר ממה שהוא התייחס אליו ברגע זה.
כבוד שופט: כן.
אדון לוטון: ובעוד שרוב העבירות שהוצאה לפועל באה לפני מר אינו יכול להיחשב לבית המשפט כדי להיות בקצה העליון של הקשת, תמיד אחד הוא חושש כי הם עלולים להחריף בעתיד אם הטיפול שאינו נאכף.
כבוד שופט: כן.
הוצאה לפועל MR: כבוד השופט, אני יהיה התנהגתי להפליא, טוב מאוד.
כבוד שופט: טוב, אני יכול לעשות דבר אחד ברור לך. אתה לא יכול להסתובב לשבור חלונות.
הוצאה לפועל MR: כבוד השופט, אני לא אעשה את זה אף פעם, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: טוב.
הוצאה לפועל MR: אני רק מנסה להיפטר מהמרכז של קנברה הגברים. זה עלה לי שישה אלף להוצאות ביטחון בבית שלי והם הגיעו לבית שלי כל הזמן.
הכבוד שלו: בסדר. גם אנחנו לא רוצים לדעת על זה עכשיו, כי אני פשוט אומר לך שאתה לא יכול להתנהג ככה, בסדר?
הוצאה לפועל MR: לא, אני לעולם לא אעשה את זה, הכבוד שלך. אני לעולם לא אעשה את זה. כבוד השופט, קצין המשטרה המשרת הארוך ביותר, כי הוא הסבא רבא שלי, בילי באנקר איידן, 1832 עד 1995. הכבוד שלך, את פקידי ההוצאה לפועל עברו מנורמנדי במהלך הלחימה האינטנסיבית בקרב של הייסטינגס. אתה יודע, יש לו הוצאה לפועל לפנות לבית המשפט. אז הכבוד שלך, אני בא מרקע צבאי ומשפטי. אני לעולם לא היה עושה דבר כזה, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: טוב.
הוצאה לפועל MR: אני עושה רק את מה שנדרש.
הכבוד שלו: אתה יכול לקחת מושב עכשיו?
הוצאה לפועל MR: אוקיי. אבל הכבוד שלך יכול יש לי את התסמינים של נזק מוחי בחוק דו"ח, הכבוד שלך?
הכבוד שלו: ההוצאה לפועל מר, לשבת במושב.
הוצאה לפועל MR: בגלל זה הוא לא בספרייה המשפטית, הכבוד שלך, ואני אהיה כל כך אסירת תודה.
הכבוד שלו: בסדר.
אדון לוטון: במונחים של מה שהוא עושה עם ACAT הוצאה לפועל מר, אני חושש שאני צריך לקחת כמה הוראות מהמדריך שלי שכבר עצור בבית משפט אחר.
כבודו: הוא עשוי לקבל חנינה, אתה לא יודע.
אדון לוטון: הוא עשוי. אבל כדי לקבל תשובה ברורה לכבוד שלך אני חושב שאני צריך לעשות את זה ככה.
הכבוד שלו: בסדר. גם כשאתה רוצה לחזור?
אדון לוטון: האם כבודך מאפשר את זה להתרחש אחרי הפסקת הצהריים?
כבוד שופט: טוב שאני יכול, או שאני יכול לעשות את זה קצת מאוחר יותר.
אדון לוטון: זה צריך להיות מספיק.
כבודו: הנה הוא בא.
אדון לוטון: אם הכבוד שלך רק היה נותן לי רגע?
הכבוד שלו: כן, בטח.
MR גיל: אולי בעוד חבר שלי עושה את זה, הכבוד שלך. מר הנקוק ממשרדו של היועץ המשפטי לממשלה ביקש ממני להעביר הלאה כי היועץ המשפטי לממשלה סרבה להתערב בעניין ההודעה לחוק זכויות האדם.
כבוד השופט: טוב כמו שזה קרה, כי לא היה צורך בכך.
MR גיל: כן.
הוצאה לפועל MR: מצטער הכבוד שלך, הלכנו לספרייה ואני בגוגל נזק מוחי, אין שום דבר שיש בדוחות החוק, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: אוקיי.
הוצאה לפועל MR: האם אתה יכול לעזור עם זה, הכבוד שלך?
הכבוד שלו: כן, יוסיף משהו.
הוצאה לפועל MR: כי אביו החורג שלי לא ידבר איתי אם אין לי תקדים נזק מוחי, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: נכון.
הוצאה לפועל MR: אתה יודע, שהוא יכול לתת עדות, אם אתה רוצה, הכבוד שלך.
כבודו: לא, אנחנו לא צריכים אותו.
הוצאה לפועל MR: אבל הוא אוהב את החלטה ---
הכבוד שלו: אני בטוח שהוא היית עושה, אבל אנחנו לא צריכים אותו. אוקיי?
MR גיל: כבוד השופט, נאמר לי שאין הליכי ACAT ביחס לבריאות נפש. היו הליכי ACAT ביחס לצו אפוטרופסות, אך לא ביחס לצו בריאות נפש. ואנחנו לא מאמינים שיש כבר כל בקשה למתן צו לטיפול בלפחות 12 החודשים האחרונים, כנראה יותר מזה.
כבוד שופט: טוב, אני לא יכול לעשות כדי טיפול כמובן.
הוצאה לפועל MR: האם אתה יכול לשלוח אותי לנוירולוג, כבוד מעלתך, נוירולוג, אלן Leeshman בלונדון, לחגים?
MR גיל: אז זה כל מה שאני יכול להגיד לך הכבוד על זה.
הכבוד שלו: כל מה שאני יכול לעשות הוא לתת צו המחייב אותו לסמכות השיפוט של ACAT לאפשר ACAT להמליץ.
MR גיל: והשאלה היא, האם כבודך רוצה המלצות חזרה מACAT בסוף התהליך?
כבודו: ואם כי הוא שימושי בנסיבות שאני לא מכיר.
MR גיל: אני לא יודע מה הכבוד שלך יכול לעשות אם המלצות שנעשו לך בשלב זה.
כבודו: אני לא יכול לעשות את סדר טיפול בהתחלה.
MR גיל: מס 'אז ערכת החקיקה לא ממש הגיוני לי, אני חייב לומר שהכבוד שלך.
כבוד שופט: כן. ובכן יש כוח לעשות הזמנות נחשבות מתאים שאני מניח אמצעים, בין היתר, אם יש המלצה מACAT, אני יכול לעשות על מנת לתת תוקף להמלצות אלה ככל שכוחו של בית המשפט משתרע.
הוצאה לפועל MR: הדו"ח של ד"ר ג 'ורג' היה המלצתו מACAT, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: תודה לך. יש לי את זה.
הוצאה לפועל MR: אני להיות עוד יותר טראומת ACAT שאין להם נוירולוג וזה כל כך מרגיז.
כבודו: הוא מאוד מרגיז אני בטוח.
הוצאה לפועל MR: אבל אני יכול לתת להם תקדים חדש.
הכבוד שלו: אוקיי.
MR גיל: אז שיש שאלה, הכבוד שלך, כמו לשירות של הפניה לACAT.
הכבוד שלו: כן, אני חושב על זה.
MR גיל: זו החלטה לפי שיקול דעת בעניין, ומה לא לפני שהכבוד שלך הוא כל חומר שאומר שיקול הדעת צריכה להיות מופעלת על ידי הפניה לACAT להמלצות.
כבוד שופט: כן.
הוצאה לפועל MR: אתה יכול להפנות אותי לרופא שלי על הכביש, הכבוד שלך.
כבודו: אני יכול.
הוצאה לפועל MR: אלן Leeshman, מצטער שלא Leeshman אלן, סטיבן יציקה, מצטער.
הכבוד שלו: אוקיי. יש לי רעיון בראש. כל דבר שאתה רוצה לומר מר וטון?
אדון לוטון: אני מניח שאת השירות של ההפניה לACAT הוא אכן כדי לברר אם הם מתכננים לשקול בקשה למתן צו לטיפול פסיכיאטרי.
הכבוד שלו: או משהו כזה.
אדון לוטון: או משהו כזה. אבל ברור ממבטו של סעיף 323, והכבוד שלך אולי זוכר מהעניין של R V מייקל קיין גארי SCC לא 214 של שינה 2008 התייחסנו אותו לבית הדין, ACAT אני צריך לומר, כך שהם יכולים לתת אינדיקציה לכבוד שלך מה טיפול יהיה מעורב ואם לא יהיה איזה תועלת בטיפול שיש לו נעצר ולאחר מכן שוחרר ביעילות באופן מיידי. אני לא יודע אם זה היה עולה כאן.
הוצאה לפועל MR: כבוד השופט אני יכול להציע לתת עדות מדוכן העדים, הכבוד שלך, בבקשה?
כבודו: אתה יכול להציע את זה, אבל אני לא מקבל את זה. אני לא רואה את התועלת של מחייב אותו להגיש לACAT נעדר כל יישום מאף אחד כולל ד"ר ג'ורג'. אנחנו תמיד יכולים לעשות את זה בכל מקרה. נראה לי הדבר היחיד שאני יכול לעשות, ההוצאה לפועל מר, היא לחלץ ממך התחייבות כי בחודשים הקרובים 12 אתה לא לעסוק בכל התנהגות פלילית.
הוצאה לפועל MR: כבוד השופט אני עובד על זה. אני מבטיח לכל החיים שלי אני לעולם לא אעשה דבר מלבד לקחת מקרים לבית המשפט העליון, כבוד השופט, היה מעורב סר אנתוני.
הכבוד שלו: בסדר.
הוצאה לפועל MR: וסר אנתוני ואני הפכנו לחברים, והכבוד שלך יכול פשוט שמתי על התקליט, זה בHansard, בפרלמנט, שאני האיש שלקח את הפעולה בבית המשפט העליון, כי תתבקש כל מפכ"ל משטרה ב המדינה לפנות קנברה ונציבות הפשע האוסטרלית שתוקם. כבוד שופט זה על במת העולם, כי יש לי את התנצלותו של האפיפיור באוקיאניה ב -60 ימים, הכבוד שלך.
הכבוד שלו: מצוין.
הוצאה לפועל MR: אז תוך פיל אומר אשליה, הכבוד שלך, זה גאונות, הכבוד שלך. סר אנתוני אפילו אמר שאני היה סטודנט המבריק למשפטים שלו, ואני נותן את מספר הטלפון שלו ו---
כבוד שופט: בסדר, יש לי ההבטחה שלך, יש לי?
הוצאה לפועל MR: כבוד שופט, יש לך השבועה שלי. האם אתה רוצה שאני נכנס לדוכן העדים ולמסור עדות שבועה?
כבוד שופט: המושלם. במקרה זה, לסיום ההליכים.



הוצאה לפועל MR: כבוד השופט אני לעולם לא אעשה שום דבר, הכבוד שלך, אני באמת אסיר תודה, הכבוד שלך. כבוד שופט, אני יכול ללחוץ את ידך, הכבוד שלך? אני מודה לך, הכבוד שלך, אלוהים יברך אותך, כבודך.
אני מאשר כי השלוש מאה ארבעים (340) בפסקאות הממוספרות הקודמות הן עותק אמיתי של הסיבות בזאת פסק דין של כבודו, נשיא בית המשפט העליון היגינס.

לקשר:

תאריך: 30 ינואר 2012


ב"כ הכתר: מר י 'לוטו
עורך דין לקראון: מנהל התביעה ציבורית לACT
ב"כ הנתבע: מר גיל S
עורך דין לנאשם: עורכי דין סעידי Kamy
תאריך ישיבה: 30 נובמבר 2011



תאריך של פסק דין: 30 נובמבר 2011

No comments:

Post a Comment